Tel. 06 224 187 50 / mail@sabienschrijft.nl
Je product of dienst breng je onder de aandacht door mensen te ontmoeten. Maar ook door erover te vertellen op je website, sociale media, en in brochures, offertes en advertenties.
Ondernemers help ik met het ontwikkelen en schrijven van hun verkoopverhaal. Een verkoopverhaal dat klanten aantrekt in plaats van verovert.
WOORDEN ZIJN KRACHTIG
Je product of dienst breng je onder de aandacht door mensen te ontmoeten. Maar ook door erover te vertellen op je website, sociale media, en in brochures, offertes en advertenties.

WOORDEN ZIJN KRACHTIG
Je product of dienst breng je onder de aandacht door mensen te ontmoeten. Maar ook door erover te vertellen op je website, sociale media, en in brochures, offertes en advertenties.


Tekst is een effectieve manier om belangstelling te wekken voor je product. Je kunt talloze mensen bereiken en geïnteresseerd maken zonder dat je daarbij zelf aanwezig hoeft te zijn.
Een vakkundig geschreven tekst is bovendien een afspiegeling van je organisatie. Door te investeren in aantrekkelijk tekst-materiaal versterk je het contact met je klanten.
Een goede commerciële tekst is zo geschreven dat jouw klanten zich aangesproken voelen. Dat doe je door je te verplaatsen in hun (informatie)behoefte. Wat willen zij van jou weten om tot aankoop te kunnen overgaan?
Door hier bij stil te staan schrijft je je teksten klantgericht.
Lees ook het artikel: ‘Tekst zegt meer dan duizend beelden”.
Als tekstschrijver heb ik me gespecialiseerd in teksten voor bedrijfspresentaties. Daarvoor verdiep ik me in jouw organisatie en
Commerciële teksten voor:
Het voornaamste doel van een tekst is ervoor zorgen dat je gelezen wordt. Dus niet alleen: Hoe zeg je wat je wilt vertellen? Maar ook: Hoe schrijf je een verhaal dat uitnodigt om verder te lezen?
Als ondernemer ben je vaak te betrokken bij je bedrijf om er een objectief en klantgericht verhaal over te kunnen schrijven. Ineens moet je zinnige dingen zeggen over wat jij als geen ander voor je klanten wilt en kunt betekenen
Lastige materie en daarom stel je die nieuwe bedrijfspresentatie nog even uit. Met het inschakelen van een commercieel tekstschrijver maak je je communicatie effectiever:
Als tekstschrijver heb ik me gespecialiseerd in teksten voor bedrijfspresentaties. Daarvoor verdiep ik me in jouw organisatie en
Commerciële teksten voor:
Tekst is een effectieve manier om belangstelling te wekken voor je product. Je kunt talloze mensen bereiken en geïnteresseerd maken zonder dat je daarbij zelf aanwezig hoeft te zijn.
Een vakkundig geschreven tekst is bovendien een afspiegeling van je organisatie. Door te investeren in aantrekkelijk tekst-materiaal versterk je het contact met je klanten.
Een goede commerciële tekst is zo geschreven dat jouw klanten zich aangesproken voelen. Dat doe je door je te verplaatsen in hun (informatie)behoefte. Wat willen zij van jou weten om tot aankoop te kunnen overgaan?
Door hier bij stil te staan schrijft je je teksten klantgericht.
Lees ook het artikel: ‘Tekst zegt meer dan duizend beelden”.
Het voornaamste doel van een tekst is ervoor zorgen dat je gelezen wordt. Dus niet alleen: Hoe zeg je wat je wilt vertellen? Maar ook: Hoe schrijf je een verhaal dat uitnodigt om verder te lezen?
Als ondernemer ben je vaak te betrokken bij je bedrijf om er een objectief en klantgericht verhaal over te kunnen schrijven. Ineens moet je zinnige dingen zeggen over wat jij als geen ander voor je klanten wilt en kunt betekenen
Lastige materie en daarom stel je die nieuwe bedrijfspresentatie nog even uit. Met het inschakelen van een commercieel tekstschrijver maak je je communicatie effectiever:
OPRECHTE COMMUNICATIE,
OOK IETS VOOR JOU?
Neem dan CONTACT op.
Als tekstschrijver heb ik me gespecialiseerd in het schrijven van commerciële teksten. Verkoopteksten die op een eerlijke manier aandacht vragen voor de unieke kwaliteiten van een organisatie.
Daarbij vind ik het belangrijk dat mijn teksten klanten aanspreken waar jij als ondernemer graag mee werkt. Klanten die het prettig vinden om door jou geholpen te worden. Zo werk ik zelf ook het liefst.
Vanzelfsprekend schrijf ik mijn teksten in verzorgd Nederlands, ze zijn helder van opbouw en klantgericht. De boodschap, jouw verkoopverhaal is na één keer lezen duidelijk.
Ik heb een talent om onuitgesproken gedachten te benoemen. Door er met mij over te praten, maak je je ideeën en aspiraties aangaande je bedrijf bewust en kun je ze verder vormgeven.
Als tekstprofessional is het mijn doel om jouw product of dienst onweerstaanbaar te maken voor jouw klanten.
Ik woon in Amsterdam waar ik al ruim 25 jaar als zelfstandige werkzaam ben. Dankzij uiteenlopende opdrachten voor een groot aantal diverse organisaties ben ik goed bekend geraakt met ‘de mores van het bedrijfsleven’. Die bevalt me.


Als kunsthistoricus studeerde ik af op ‘de fotografische betekenis van reclamebeelden’. De belangstelling voor marketing en communicatie is gebleven. Ik combineer het met een nieuwsgierigheid naar persoonlijke ontwikkeling en opvattingen over menselijk potentieel.
Eind jaren negentig begon ik te werken als tekstschrijver. Aanvankelijk waren er allerlei soorten opdrachten, al snel bleek een voorkeur voor het schrijven van zakelijke teksten.
Zelfstandigen begeleiden bij het ontwikkelen van een waarachtig verkoopverhaal. Het geeft me veel voldoening. Oprechtheid, je kunt het een missie noemen. In elk geval waarderen klanten mijn betrokken-zijn en de doortastendheid waarmee ik bedrijfsactiviteiten doorgrond.
Zo’n acht jaar geleden ben ik me gaan toeleggen op het schrijven van tenderteksten. Het is een niche waarin ik me als een vis in het water voel. Inmiddels is ruim 85% van mijn schijfwerk bestemd voor een inschrijving op een (Europese) aanbesteding.
Zoek je hulp bij het inschrijven op een aanbesteding, check dan sabienschrijfttenderteksten.
Meer over mijn professionele achtergrond vind je op dit LinkedInprofiel.
MIJN IDEALE KLANTEN
Mijn naam is Sabien Ebeling Koning.
Als tekstschrijver heb ik me gespecialiseerd in het schrijven van commerciële teksten. Verkoopteksten die op een eerlijke manier aandacht vragen voor de unieke kwaliteiten van een organisatie.
Daarbij vind ik het belangrijk dat mijn tekst klanten aanspreekt waar jij als ondernemer graag mee werkt. Klanten die het prettig vinden om door jou geholpen te worden. Zo werk ik zelf ook het liefst.

Vanzelfsprekend schrijf ik mijn teksten in verzorgd Nederlands, ze zijn helder van opbouw en klantgericht. De boodschap, jouw verkoopverhaal is na één keer lezen duidelijk.
Inzicht in je bedrijfsidentiteit
Ik heb een talent om onuitgesproken gedachten te benoemen. Door er met mij over te praten, maak je je ideeën en aspiraties aangaande je bedrijf bewust en kun je ze verder vormgeven.
Als tekstprofessional is het mijn doel om jouw product of dienst onweerstaanbaar te maken voor jouw klanten.

Schrijfpraktijk
Ik woon in Amsterdam waar ik al ruim 25 jaar als zelfstandige werkzaam ben. Dankzij uiteenlopende opdrachten voor een groot aantal diverse organisaties ben ik goed bekend geraakt met ‘de mores van het bedrijfsleven’. Die bevalt me.
Achtergrond
Als kunsthistoricus studeerde ik af op ‘de fotografische betekenis van reclamebeelden’. De belangstelling voor marketing en communicatie is gebleven. Ik combineer het met een nieuwsgierigheid naar persoonlijke ontwikkeling en opvattingen over menselijk potentieel.
Tekstschrijven
Eind jaren negentig begon ik te werken als tekstschrijver. Aanvankelijk waren er allerlei soorten opdrachten, al snel bleek een voorkeur voor het schrijven van teksten voor zelfstandig ondernemers.
Zelfstandigen begeleiden bij het ontwikkelen van een waarachtig verkoopverhaal. Het geeft me veel voldoening. Oprechtheid, je kunt het een missie noemen. In elk geval waarderen klanten mijn betrokken-zijn en de doortastendheid waarmee ik bedrijfsactiviteiten doorgrond.
Tendertekstschrijver
Zo’n acht jaar geleden ben ik me gaan toeleggen op het schrijven van tenderteksten. Het is een niche waarin ik me als een vis in het water voel. Inmiddels is ruim 85% van mijn schijfwerk bestemd voor een inschrijving op een (Europese) aanbesteding.
Meer over mijn professionele achtergrond vind je op dit LinkedInprofiel.
OPRECHTE COMMUNICATIE, OOK IETS VOOR JOU? Neem dan CONTACT op.

OPRECHTE COMMUNICATIE,
OOK IETS VOOR JOU?
Neem dan CONTACT op.

Lezen doe ik graag en veel. Maar weinig boeken (meer), vooral online zoals een eigentijdse informatiejunk. En dat is een lelijk woord, ik weet het, maar laat ik eerlijk zijn (in het bijzonder tegen mezelf) en bekennen: het almaar groeiende aanbod ‘nice to know’ is voor mij onweerstaanbaar. Overweldigend ook. Slechts zelden kom ik iets ‘need to know’ tegen dat ik graag wil delen:

OPRECHTE COMMUNICATIE, OOK IETS VOOR JOU? Neem dan CONTACT op.
OPRECHTE COMMUNICATIE,
OOK IETS VOOR JOU?
Neem dan CONTACT op.
home | tenderteksten | tarief | contact